"Aby svět byl HETčí" - mediální kampaň pro jaro 2024

24. 4. 2024

"Aby svět byl HETčí" - mediální kampaň pro jaro 2024

Právě jsme odstartovali novou reklamní kampaň, která si klade za cíl propagaci značky HET a zvýšení její obecné známosti u širší veřejnosti. Prezentace bude probíhat především formou 10s sponzorských vzkazů na hlavních televizních stanicích ČT, NOVA, a PRIMA, na internetu v podobě bannerové reklamy na nejnavštěvovanějších on-line serverech a sociálních sítích. 

 

Někdo sbíral Pokémony, někdo střílel góly a někdo ... se zamiloval do barev.

Sledujeme příběh malého malíře, který od malička držel štětec v ruce. Začalo to prasátkem přetřeným na modro, které bezelstně a s úsměvem ukazuje sestře: „Hetčí, ne?“. Jednoho dne pak se stejným nadšením "vylepší" maminčinu kuchyň a pro sebe si po nějaké době zrenovuje tátovo "prasátko". Postupem času, když se z kluka stane dospělý muž, si se svou láskou zvelebuje budoucí bydlení.

On si stále jede to své: „Hetčí, ne?“, ona sebejistě kontruje: „Hezčí, ale to naše!“ - protože v životě jde přeci o víc, než jen o barvy.

Je to nadsázka, ale přesto si přejme, ... aby svět byl o trochu Hetčí!